Takzvaný Den nezadaných se koná od 90. let minulého století každoročně 11. listopadu. Jedničky v datu (11.11.) mají odkazovat na nezadané jedince. Svátek přerostl v největší online nákupní horečku na světě, přičemž překonal i slavný černý pátek ve Spojených státech a v Kanadě.
Alibaba dnes uvedl, že během prvních osmi minut prodeje utratili zákazníci jednu miliardu dolarů. Do hodiny do zahájení prodeje tržby dosáhly 3,9 miliardy dolarů, což je téměř dvojnásobek částky, kterou lidé za zboží nechali za prvních šedesát minut loňského prodeje. Mnoho zákazníků si uvědomuje, že čínská ekonomika ztrácí na rychlosti. Pro řadu z nich je Den nezadaných vítanou příležitostí, jak ušetřit.
Alibaba dnes nabízí slevy, na které někteří čekají celý rok. K mání je šest milionů produktů od 40 tisíc výrobců. S reklamou čínskému prodejci pomáhali například představitel agenta 007 Daniel Craig nebo americký zpěvák Adam Lambert. Podle poradenské společnosti IDC by celkové tržby Alibaby za dnešek mohly dosáhnout až 13,89 miliardy dolarů. Celodenní rekord prodeje z loňského roku překonal ještě před polednem pekingského času také velký domácí soupeř Alibaby, společnost JD.com.