Exkluzivně: Nová kampaň Opencard cílí na děti. Půjde za nimi do škol
Týdeník Sedmička získal ke kampani podrobnosti včetně grafické podoby. Ta se odlehčeným stylem snaží oslovit právě děti. Půjde za nimi rovnou do škol.
„Požádáme ředitele, aby v budovách vyvěsili informační letáky,“ řekl mluvčí projektu Opencard Martin Opatrný.
Heslo kampaně zní: Rozjeďte nový školní rok s elektronickou jízdenkou.
Dětem nic jiného ani nezbude. Čtvrtletní či měsíční papírové kupony pro ně a juniory se budou naposledy prodávat 12. června. Pak už bude možné si předplatné nahrát pouze na čipovou kartu.
Kampaň přímo ve školách ministerstvu školství nevadí. „Záleží na jejich vedení nebo zřizovateli, zda ji na své půdě povolí,“ uvedl Tomáš Bouška z ministerstva.
Kromě škol se letáky a další propagační materiály objeví i na obvyklých reklamních plochách, například přímo v dopravních prostředcích.
Kolik bude kampaň stát, zatím dopravní podnik nesdělil. „Více informací budeme mít první týden v květnu,“ řekl generální ředitel společnosti Martin Dvořák.