Systém funguje velmi jednoduše. Malé displeje jsou integrovány do všech ramínek a navzájem propojeny. Ty jsou pak aktualizovány v reálném čase a synchronizovány s oficiální stránkou obchodu na Facebooku. Tu mohou lidé navštěvovat a dívat se do katalogu oblečení, kde dají palec nahoru těm kouskům, které se jim nejvíce líbí.
ramínko "rádce" v C&A | Pokud si nejste jisti ve výběru, poradí vám displej na ramínku
Počet všech „lajků“ se pak objevuje také na ramínkách, což dává zákazníkům pomocnou ruku při koupi a zároveň srovnává veškeré oblečení. Nevíte, co si vybrat na sebe? Stačí se podívat na displej a dozvíte se, co je dnes v módě a co se líbí nejvíce lidem. Navíc se nejedná o názor několika známých, nýbrž celé komunity C&A.
Není-li si žena příliš jistá při výberu oblečení, v C&A jí poradí ramínko
Je zcela jasné, že se tento reklamní trik nejvíce soustředí na ženskou klientelu, což je také potvrzeno v promo videu. Ženy jsou často nejisté ve výběru oblečení a potřebují pomocný názor svých kamarádek a známých. Nyní se bude stačit podívat, co se líbí komunitě a výběr se podstatně ulehčí.