Facebooková ramínka v obchodě poradí, co se nejvíc líbí

Systém funguje velmi jednoduše. Malé displeje jsou integrovány do všech ramínek a navzájem propojeny. Ty jsou pak aktualizovány v reálném čase a synchronizovány s oficiální stránkou obchodu na Facebooku. Tu mohou lidé navštěvovat a dívat se do katalogu oblečení, kde dají palec nahoru těm kouskům, které se jim nejvíce líbí.
Počet všech „lajků“ se pak objevuje také na ramínkách, což dává zákazníkům pomocnou ruku při koupi a zároveň srovnává veškeré oblečení. Nevíte, co si vybrat na sebe? Stačí se podívat na displej a dozvíte se, co je dnes v módě a co se líbí nejvíce lidem. Navíc se nejedná o názor několika známých, nýbrž celé komunity C&A.
Není-li si žena příliš jistá při výberu oblečení, v C&A jí poradí ramínko
Je zcela jasné, že se tento reklamní trik nejvíce soustředí na ženskou klientelu, což je také potvrzeno v promo videu. Ženy jsou často nejisté ve výběru oblečení a potřebují pomocný názor svých kamarádek a známých. Nyní se bude stačit podívat, co se líbí komunitě a výběr se podstatně ulehčí.