Sada úprav ale přinesla zvýšení jeho špičky až na 340 koní (250 kW), a vůz tak z 0 na 100 km/h zrychlí už za 5,5 s. Zatímco v sériovém provedení je rychlost modelu Jaguar XF 3,0D S omezena na 250 km/h, vůz na snímcích prý jede až 280 km/h. Na první pohled si všimneme hlavně mohutného předního nárazníku z verze Jaguar XFR-S, společnost Loder1899 pak instalovala dva páry koncovek výfuků a jedenadvacetipalcové lité ráfky s pneumatikami Continental o rozměru 255/30 vpředu a 295/35 vzadu.
Tužší pérování Eibach přináší zlepšení stability ve vyšších rychlostech a snížení světlé výšky o 35 mm. Tvůrci tohoto vozu tvrdí, že cena celé přestavby činila přibližně 15 000 eur, tedy zhruba 410 000 Kč. A jelikož u nás lze vozy Jaguar XF s motorem v daném naladění koupit jako ojeté řekněme od 600 000 Kč (nové startují na 1,5 mil. Kč), přišlo by vás toto auto na rovný milion. Dali byste jej za něj…?