Kolik ušetříme?

Kolik ušetříme?

Nový mini st r dopravy Bárta zastav i l stavby některých silnic a železnic. Vedle škrtů ve státním rozpoč tu to má ještě jeden důvod. Mini ster stvo prověř ívšechna výběrová řízení a také real i tu: jak to na některých stavbác h vypadalo. Pomalu se stalo pravidlem, že f i rma, která vyhrála tendr, s i najala f i rmu, která to za ni udělá levněji. Ta s i zase najme levněj š í a tak dále. Nakonec na silnici potkáte najatou partu levných dělníků z Východu, za něž možná ani nikdo neplatí daně. Jak je možné, že se na takových obř í ch zakázkác h už iví dal š í a dal š í f i rmy nebo, jak se také říká, subdodavatelé? To z j i st í mini ster ská analýza. Bohulibý záměr. Hlavně, aby to pátrání netrvalo celé funkční období , protože nová nádraž í , dálni ce a železni ce prostě nutně pot řebujeme. Ať to stojí, co to stojí.