Na začátku roku měl LinkedIn 277 milionů uživatelů. Milník 200 milionů uživatelů pak síť oznámila v lednu 2013, což znamená, že za posledních 15 měsíců LinkedIn rostl v průměru o 6,6 milionu uživatelů měsíčně.
Společnost LinkedIn vznikla v roce 2003 a v roce 2011 uvedla své akcie na burzu. Firma sídlí v Kalifornii a působí ve více než 200 zemích. Spojené státy se na celkovém počtu registrovaných uživatelů podílejí zhruba jednou třetinou.
V únoru LinkedIn spustila své stránky v čínském jazyce. Firma doufá, že jí tento krok umožní nastartovat expanzi na největším internetovém trhu světa.
LinkedIn se spoléhá na to, že další růst mu přinesou především obyvatelé mobilních zařízení – na konci roku by z nich měla přicházet nadpoloviční většina uživatelů sítě. V zemích jako Kostarika, Singapur, Malajsie či Velká Británie tvoří už nyní mobilní uživatelé většinu.