Je to kromě jiného právě výška podvozku, která dělá G500 4×42 tak zajímavým, takže se základní G63 AMG v rámci úpravy od mcchip-dkr zvedene o patnáct centimetrů. Společnost přidá také portálové nápravy a rozšíří vůz o výrazných dvanáct centimetrů na každou stranu. Auto stojí na osmnáctipalcových kolech s terénními pneumatikami.
Významné novinky hledejte také pod kapotou. Původní osmiválec dostal jinou řídicí jednotku, upravený systém přeplňování nebo nové ojnice. Ve standardu se můžete těšit na 400 kW (544 k) a 760 Nm, ovšem po zásahu mcchip-dkr dostanete 596 kW (810 k) a 950 Nm. Přesto se ale nerozjedete na více než 230 km/h, tedy budete pouze o 20 km/h rychlejší, než co nabízí sériová verze.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz