Když se v roce 2004 rozjela výroba prvních Loganů pod taktovkou Renaultu, vstoupil Logan na trh jako vůz s cenou pod 5000 euro.
Konkurence zpočátku ohrnovala nos, ale více než 2 miliony prodaných Loganů ve 36 zemích světa do dnešní doby ji přesvědčilo, aby se na tento segment také zaměřila.
Po výrazné modernizaci Renault očekává od své mladší koncernové značky v případě Loganu minimálně stejný úspěch, jako předcházející provedení. V České republice se od roku 2004 dostalo k zákazníkům 24 807 rumunských vozů, Dacia Logan tvořila čtvrtinu prodaných aut značky. Jak řekl při představení vozu Eric Basset, ředitel českého zastoupení Renaultu, zájemce by v autosalonu Dacia neměl volit podle ceny, ale podle svých potřeb. Startovací cena je u obou typů v základu shodná – 159 900 korun. Vozy také mají společnou podvozkovou platformu a přední polovina obou aut je identická. Sandero je vzadu hatchback, Logan sedan. Designově se Logan sladil s karosářskými podobami jak Dacie Sandero, tak Duster a svým způsobem i Lodgy.