Naučil se kouzlit z knížek. Teď kouzlí pro bohaté i chudé po celém světě
Blíží se čas firemních večírků, které stejně jako jiná odvětví, podléhá trendům. Popularitu si získávají různá vystoupení, například ta kouzelnická. Pokud i vy chcete svůj večírek ozvláštnit magickými zážitky, obraťte se na profesionálního kouzelníka Michala Šindeláře.
Michal Šindelář propadl kouzlům už v dětství a svému snu stát se uznávaným mágem věnoval vše. Studoval knihy, trénoval hodiny před zrcadlem a svá vystoupení, která zkoušel na publiku, točil na videa. Ta mu sloužila jako zpětná vazba k tomu, aby zjistil, co je potřeba vylepšit. Všechno, co umí, je výsledkem jeho vůle a odhodlání. Ovládá mikromagii stejně dobře jako velké iluze. „Na kouzlení mě nejvíc baví reakce lidí. Je to vlastně čistá energie pozitivních emocí – překvapení, smích, nadšení,“ říká Michal Šindelář.
Úspěšný i za hranicemi Česka
Jeho kouzelnickou show vidělo jen za poslední čtyři roky publikum v celkem dvanácti státech na šesti světadílech. Mezi jeho největší úspěchy patří soukromé kouzelnické vystoupení pro prince Saudské Arábie, fotbalistu Arjena Robena (Bayern Mnichov) a také možnost předvést svá kouzla a triky paní Elišce Haškové Coolidge (lektorce a bývalé asistentce amerických prezidentů). Je hrdý na to, že se mu podařilo proniknout i za hranice České republiky, Evropy, Asie a v podstatě do celého světa. To jen potvrzuje fakt, že Michalova kouzelnická show je vysoce profesionální a přitažlivá pro publikum napříč kontinenty.
Michal kouzlil i na ostrově Vanuatu |
Michaelovou vizí je procestovat se svojí show celý svět a vykouzlit svému publiku úsměv na tváři. Michal věří, že čím více radosti budeme rozdávat radosti kolem sebe, tím uděláme svět krásnějším.
Kouzelník Michal Šindelář |
Kouzelnická vystoupení na míru
O jeho talentu se můžete přesvědčit na vlastní oči. Se svými kouzelnickými čísly vystupuje na firemních večírcích, svatbách nebo akcí na utužení pracovního kolektivu (teambuildingy).
Michal Šindelář má v repertoáru i vystoupení na akce většího formátu jako jsou galavečery, recepce nebo slavnostní otevření pobočky firmy. Dokáže představit také nový firemní produkt ve velkém stylu.
V nabídce jeho vystoupení nechybí ani mentalismus neboli čtení myšlenek.