Nový vůz má bezesporu mnoho silných stránek. Ale právě cena, kterou Eric Basset zmínil, k nim až tak nepatří.
Ve Francii cena novinky Renaultu začíná na 13 700 eur, zatímco nový Peugeot 208 startuje na 11 950 eur. U nás stojí nová třídveřová „dvě stě osmička“ (1.0 l, 68 k) o deset tisíc korun méně (Renault třídveřovou verzi Clia vůbec nenabízí), pětidveřová pak o sto korun více. Rozdíl tedy minimální. Vlastně žádný.
Na otázku AutoRevue, zdali si opravdu myslí, že cena nového Clia strhne v Česku lavinu zájmu o tento vůz, Eric Basset odpověděl dosti rozvláčně: „Vycházíme ze znalosti místního trhu. Z profilu místního zákazníka. Nabízíme mu auto se slušným vybavením… Budeme konkurenceschopní…S novým vozem napíšeme další kapitolu úspěšného příběhu.“
Clio vyhlíží elegantně a přitom sportovně, nemá žádné ostré hrany. Pětidveřový hatchback působí opticky jako třídveřový. Kliky zadních dveří jsou skryty u bočních okének.
Clio čtvrté generace je bezesporu přitažlivé a zcela jistě půjde na odbyt lépe než Clio třetí generace, jehož se prodalo na celém světě 2 041 003 kusů. Otázkou však je, zda dosáhne až do „vyšších pater“, které kdysi zaujaly vozy první a druhé generace. Jejich prodeje byly více než dvojnásobné (4 002 806 ks respektive 5 313 987 ks). Nové Clio vám podrobněji přiblíží sesterský server Autorevue.cz.