Ačkoli to Renault přímo nepotvrdil, pod povrchem bude v hojné míře využita technika Nissanu Navara. Prakticky se změní jen design některých detailů a možná dojde k úpravě nastavení podvozku.
Sériové auto nebude omezené pouze na dvouřadou kabinu s krátkou ložnou plochou, ale vznikne i pickup s delší korbou a krátkou dvoumístnou kabinou a rovněž uzavřené kombi s nástavbou.
Standardem je pohon zadních kol s připojitelným pohonem přední nápravy. Pod kapotou se očekávají dieselové motory, i když na některých trzích může automobilka sázet i na benzín a případně palivo E85.
Renault také na konceptu prezentuje elektronické novinky, které by se měly postupně (sériově nebo v rámci příplatkové výbavy) dostat do výroby – nejen u tohoto pickupu, ale i u dalších užitkových vozů značky.
Jde především o parkovací kamery s možností zobrazení 360° obrazu okolo auta, pokročilého asistenta manévrování nebo záložní solární panel, pokud auto stojí, ale je používáno jako kancelář.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz