Pod kapotou sedmdesát koní a jeden Afghánec

Úkryt v motorovém prostoru auta

Úkryt v motorovém prostoru auta Zdroj: Profimedia.cz

Úkryt v motorovém prostoru auta
Úkryt v motorovém prostoru auta
Úkryt v motorovém prostoru auta
Úkryt v motorovém prostoru auta
5
Fotogalerie
Prostornost – velké téma automobilové reklamy. Reklama také ráda šokuje. Ale zřejmě žádnou automobilku by nenapadlo promovat prostornost svých modelů tak šokujícím způsobem, jak to dokáže reálný život; italští celníci objevili pod kapotou, v motorovém prostoru dodávky Nissan Vanette afghánského běžence, který v dekou vystlaném pelíšku cestoval se skrčenýma nohama přes 20hodin. Celníci prověřili vozidlo poté, co se jim nezdálo podezřelé chování řidiče.

A ještě reklamní zamyšlení, k němuž nás inspirovalo nepříliš komfortní cestování mladého Afghánce. Automobilová reklama ráda zdůrazňuje prostornost automobilů. Vzpomeňme například na Hyundai Getz, do kterého se svého času vešel celý dinosaurus! Otázkou je, zda ukázka využití každého koutku auta k uložení nákladu není spíš kontraproduktivní, protože koneckonců předvádí „narvaný“ vůz a nikoli velkorysost prostoru (jednoduše proto, že malé vozy velkoryse prostorné a komfortní nejsou).