K růstu přispěl také mimořádný zisk 15 miliard jenů z prodeje závodu v Japonsku. Analytici dotazovaní agenturou Reuters očekávali v průměru provozní zisk pouze 16,6 miliardy jenů. Tržby se za tři měsíce do konce června zvýšily o 5,8 procenta na 1,8 bilionu jenů. Čistý zisk pak prudce vzrostl na 26,8 miliardy jenů z loňských 3,1 miliardy jenů.
Televizní divize vykázala provozní zisk 7,7 miliardy jenů. Divize chytrých telefonů však hospodařila s provozní ztrátou 2,7 miliardy jenů kvůli silné konkurenci na domácím, japonském trhu, kde má dominantní postavení iPhone firmy Apple.
Rozsáhlé ozdravování
Sony potvrdila, že za celý fiskální rok do konce března 2015 čeká provozní zisk 140 miliard jenů a čistou ztrátu 50 miliard jenů. Sony nyní prochází rozsáhlou restrukturalizací, jejíž součástí je i snižování počtu zaměstnanců.
Firma však snížila celoroční výhled prodeje chytrých telefonů na 43 milionů z původních 50 milionů a televizorů na 15,5 milionu z 16 milionů. Současně Sony varovala, že v divizi chytrých telefonů čeká nyní provozní zisk kolem nuly. Podle dosavadních odhadů měl zisk divize činit 26 miliard jenů.
Sony dramaticky snížila odhad zisků kvůli nezájmu o fyzická média