Porsche se takto snaží změnit mínění o svých vozech v USA. Nová kampaň se týká hlavně modelů 911, Boxster a Cayman. Její hlavní slogan zní „Porsche. Zkonstruován pro kouzla. Každý den“.
Podle Michaela Bartsche, představitele německé značky v USA, pohlížejí lidé na Porsche jako na auto, které má stát přes týden v garáži a používá se pouze v neděli. „Tohle je cesta, jak ukázat potencionálním kupcům, že ty vozy nejsou žádné vzácné ozdobné kusy, ale jsou to auta pro denní používání,“ říká.
Bartsch ale neřekl, kolik Porsche utrácí na kampaň, která se objevila v tisku, na internetu a v televizi. Připustil však, že je to největší akce od představení Cayennu v roce 2003.
Porsche se do této kampaně pustil, protože výzkum prokázal, že potencionální zákazníci považují Porsche jen za sportovní auta. Odrazuje je jeho vysoký výkon a exotičnost. Nemyslí si, že by se dalo používat každý den.
„To nás donutilo přemýšlet nově o image Porsche,“ řekl Bartsch. „Upouštíme tedy od tradičních pohledů - Porsche uhánějící s větrem o závod. Namísto toho se zaměřujeme na každodenní ježdění a používání.“
V červnu prodeje Porsche ve Spojených státech poskočily směrem vzhůru o 42 procenta ve srovnání s předcházejícím rokem. O příznivá čísla se zasloužil hlavně model Cayenne.