Portál DameJidlo.cz se chytl a je při chuti

„Růst služby souvisí také s budováním vlastní kurýrní služby. V Praze jsme vlastní kurýry měli již v listopadu a v Brně jsme kurýrní službu spustili na začátku května,“ říká zakladatel DameJidlo.cz Tomáš Čupr. V budoucnu chce DameJidlo.cz rozšířit své služby i o rozvoz potravin.
Posledních šest měsíců se DameJidlo.cz soustředilo především na rozšiřování počtu nabízených restaurací, a to po celé České republice. S nabíráním nových restaurací také souvisí dlouhodobá selekce. „S restauracemi, s kterými nebyli naši zákazníci dlouhodobě spokojeni, jsme ukončili spolupráci a nahradili je kvalitnějšími. Za posledních šest měsíců jsme takto ukončili spolupráci s desítkami restaurací po celé České republice,“ vysvětluje Čupr.
Vlastní kurýrní služba v Praze i Brně
Za dobu svého fungování vybudovalo DameJidlo.cz vlastní kurýrní službu. „Vlastní kurýrní služba je pro nás důležitá, poněvadž můžeme začít spolupracovat i s restauracemi, které nikdy vlastní rozvozy neměly. Vlastní kurýři jsou optimálnější volbou než messangeři či taxikáři, protože naši kurýři mají jedinou povinnost – rozvážet jídlo,“ osvětluje Čupr vytvoření kurýrní služby, která od května funguje již i v Brně.
DameJidlo.cz vneslo do rozvozu jídla také metody a technologie, které jsou běžné u internetových obchodů. Zákazníci mohou u většiny restaurací platit online kartou, tímto způsobem je řešeno více než 30 % plateb. DameJidlo.cz taktéž představilo mobilní aplikace pro chytré mobilní telefony s operačními systémy iOS, Android a Windows Phone 8.
Zákaznická linka je zákazníkům dostupná denně (včetně víkendů) od 10 do 23 hodin. Služba chce v následujících měsících rozšířit nabídku rozvozu jídla také o rozvoz potravin.