Přes 80 procent zájemců o nové bydlení hledá informace na internetu

Naprostá většina zájemců o koupi nového bytu hledá potřebné informace na internetu. Vyplývá to z výsledků průzkumu, který si nechala vypracovat společnost FINEP. K populárním zdrojům informací patří i kolegové a známí, specializované časopisy nebo realitní kanceláře.

„Výsledky průzkumu zcela jasně hovoří o současných trendech při nákupu nového bytu. 82 procent zájemců o nové bydlení vyhledává potřebné informace na internetu. Z tohoto důvodu je pro nás správná prezentace našich projektů na webových stránkách klíčová,“ říká Michal Kocián, předseda představenstva FINEP HOLDING, SE. Každý druhý, tedy 57 procent dotázaných, se radí se svými přáteli, zatímco 39 procent využívá specializovaných časopisů. V neposlední řadě je třeba zmínit i realitní kanceláře, na něž se v takových případech obrací 38 procent lidí.

Přestože při výběru nového bytu stále hraje nejdůležitější roli cena, zákazníci se zajímají i o další faktory, například o velikost obytného prostoru, dostupnost a atraktivitu lokality. Zájemcům o nový byt tak internet umožňuje rychlé a pohodlné vyhledání všech potřebných informací týkající se okolí projektu.