„Letos očekáváme dvouciferný růst výrazně nad 800 tisíc vozů,“ řekl Vahland. Zopakoval také, že Škoda chce do roku 2018 prodávat přes 1,5 milionu aut, tedy dvojnásobek loňského počtu.
Udržet nastartovaný růst má firmě pomoci nová modelová řada MissionL, kterou firma na výstavě uvedla ve světové premiéře. Ještě letos se má objevit také mini vůz Up! vyráběný v Bratislavě spolu s Volkswagenem.
Od ledna do konce srpna Škoda dodala zákazníkům celkem 583 600 vozů, což je meziročně o 18,3 procenta více. Se 60 400 prodanými vozy dosáhla značka také nového srpnového rekordu, loni jich v srpnu prodala 55 900.
Vysokým tempem rostou zejména trhy Číny, Indie a Ruska. V Číně vzrostl v srpnu počet dodávek o 20,2 procent na 18 800 vozů. V Rusku dosáhla Škoda se 4900 prodanými vozy růstu o 12 procent v porovnání se stejným měsícem minulého roku. V Indii v srpnu odbyt vzrostl o 37,3 procent na 2100 vozů.
Na domácím českém trhu boleslavská automobilka v srpnu posílila o 5,3 procenta. Zákazníkům dodala celkem čtyři tisíce vozů. Prodeje se proti loňskému roku zvýšily i v některých dalších zemích střední a východní Evropy. Na Ukrajině vzrostly prodeje o 6,8 procenta. Ve Slovinsku činil růst 3,3 procenta, v Maďarsku 5,5 procenta a v Chorvatsku 77,5 procenta.