Slevomat.cz zvýšil loni tržby o pětinu na 1,2 miliardy korun

Zahladatel Slevomatu a Dame Jidlo.cz Tomáš Čupr

Zahladatel Slevomatu a Dame Jidlo.cz Tomáš Čupr Zdroj: Michael Tomes, E15

ČTK
Největší tuzemský slevový portálSlevomat.cz loni zvýšil meziročně tržby o pětinu na 1,2 miliardy korun. Podíl Slevomatu na trhu stoupl na 53 procent. V první trojce největších slevových serverů jsou ještě NakupVAkci.cz a Pepa.cz.

„Za růstem společnosti stojí atraktivnější nabídky, spolupráce s předními značkami a výrobci. Slevomat rovněž rozšiřuje svoji expanzi v tuzemských regionech,“ uvedla ředitelka Slevomatu Marie Chytilová.

Slevomatu se podle ní také daří rozvíjet segment cestování, ať už formou wellnes a relaxačních pobytů či all inclusive zájezdů po českých destinacích. „Právě pobyty v tuzemských hotelích s plným servisem se staly novým trendem v uplynulém roce,“ dodala. Prodeje pobytů se meziročně zvýšily o 25 procent. 

Z žebříčku slevových serverů loni na jaře vypadl tehdy třetí největší portál Zapakatel.cz, který ukončil činnost. Po Slevomatu následují NakupVAkci.cz v podílem na trhu 9,2 procenta a Pepa.cz (devět pct). Počet aktivních slevových serverů v Česku klesl loni na 40. Obrat slevového trhu naopak vzrostl na 3,5 miliardy korun.

Žebříček slevových portálů ve 4. čtvrtletí 2014
PořadíSlevový serverPodíl na trhu (%)
1. Slevomat 53,2
2.-3. NakupVAkci.cz 9,2
2.-3. Pepa.cz 9,0
4. Vykupto 5,7
5. Hyperslevy 5,1