„Za růstem společnosti stojí atraktivnější nabídky, spolupráce s předními značkami a výrobci. Slevomat rovněž rozšiřuje svoji expanzi v tuzemských regionech,“ uvedla ředitelka Slevomatu Marie Chytilová.
Slevomatu se podle ní také daří rozvíjet segment cestování, ať už formou wellnes a relaxačních pobytů či all inclusive zájezdů po českých destinacích. „Právě pobyty v tuzemských hotelích s plným servisem se staly novým trendem v uplynulém roce,“ dodala. Prodeje pobytů se meziročně zvýšily o 25 procent.
Z žebříčku slevových serverů loni na jaře vypadl tehdy třetí největší portál Zapakatel.cz, který ukončil činnost. Po Slevomatu následují NakupVAkci.cz v podílem na trhu 9,2 procenta a Pepa.cz (devět pct). Počet aktivních slevových serverů v Česku klesl loni na 40. Obrat slevového trhu naopak vzrostl na 3,5 miliardy korun.
Žebříček slevových portálů ve 4. čtvrtletí 2014 | ||
---|---|---|
Pořadí | Slevový server | Podíl na trhu (%) |
1. | Slevomat | 53,2 |
2.-3. | NakupVAkci.cz | 9,2 |
2.-3. | Pepa.cz | 9,0 |
4. | Vykupto | 5,7 |
5. | Hyperslevy | 5,1 |