Mohutná karoserie umožňuje zástavbu plných čtyř řad sedadel, v nichž se v závislosti na konkrétní verzi usadí devět až jedenáct cestujících. Výbavové stupně bude tři a ponesou jména Luxury Touring (LT), Grand Touring (GT) a Royal Touring (RT), těšit se můžeme na mírně upravenou palubní desku, přičemž přístrojový štít zůstává v jejím středu. V dvoumístném uspořádání Rodius nabídne prostor pro zavazadla takřka neuvěřitelných 3 240 l.
Středové konzoli u lépe vybavených variant druhé generace modelu SsangYong Rodius dominuje dotykový monitor navigace a multimediálního systému. O pohon se postará především nový vznětový čtyřválec e-XDi200 s objemem 2,0 l, výkonem 155 koní (114 kW) a točivým momentem 360 Nm, který známe nejen z poslední verze modelu SsangYong Rodius I, ale také čerstvě modernizovaného SUV SsangYong Rexton W.
Navazovat na něj bude alternativně šestistupňová manuální převodovka, nebo pětistupňová automatická skříň e-Tronic (Mercedes-Benz). Snad jen v Jižní Koreji a Rusku bude nový Rodius k mání také se zážehovým šestiválcem s objemem 3,2 l.
Zdroj: AutoRevue.cz