Stodolní je trendy, baví mladé lidi

Dosud nebývalý problém vyvstal na Stodolní ulici. Dostala cenu.

Nečekané ocenění se dočkala proslulá Stodolní ulice v centru Ostravy. Agentura CzechTourism jí přiřkla první místo v soutěži nazvané Trendy místo ČR. Stodolní tím zařadila po bok podle lidí z CzechTourismu nejromantičnějšího místa v Česku Hluboké nad Vltavou, nejvyhledávanější Prahy nebo nejunikátnějšího Tančícího domu.
„Ta cena je velmi významná. CzechTourism nyní bude oceněné prezentovat v nejrůznějších médiích i v zahraničí,“ říká o titulu Pavel Klicpera z agentury. Stodolní podle něj získala cenu především za „zábavu pro mladou generaci.“
Jenže problém nastal s tím, komu cenu vlastně předat. „Napřed volali z agentury na ostravský magistrát a ti je odkázali na nás,“ popisuje Aleš Ďurka (na snímku), spolumajitel agentury Stodolní a jednoho z místních barů, jak se dostal k diplomu a skleněné ceně. Pro cenu ihned musel vyrazit do Špindlerova Mlýna, kde se tituly rozdávaly. „Novinářkám z prestižních pražských ekonomických týdeníků jsme museli vysvětlovat, že už do Ostravy skutečně vede dálnice,“ popisuje své zážitky z velkého rautu Ďurka.
Nyní tak trochu neví, co s ní. „Musíme vymyslet, kam ji vůbec umístit, vždyť Stodolní je neuchopitelný organismus,“ přemýšlí Ďurka

Je Stodolní trendy místo?