SMG je součástí skupiny Publicis Groupe. Zastupuje širokou škálu klientů, počínaje jihokorejskou společností Samsung Electronics a konče potravinářskou skupinou Kellogg. Analytici tvrdí, že uzavřené partnerství je pro Twitter významným vítězstvím.
Twitter se stal mimořádně oblíbeným místem na internetu díky svým krátkým textovým zprávám do 140 znaků. V současnosti má kolem 200 milionů uživatelů po celém světě. Firma vznikla před sedmi lety, silná konkurence firem Facebook a Google ji však nutí hledat nové možnosti příjmů. Podle výzkumné společnosti eMarketer by tržby Twitteru letos měly činit bezmála 600 milionů dolarů (skoro 12 miliard Kč).
V rámci dohody Twitter a SMG vytvoří i virtuální laboratoř, která bude zkoumat, jak lidé tweetují a sledují televizi. Twitter již s výzkumnou společností Nielsen například sleduje, co lidé na Twitteru píšou o televizních pořadech.