Twitter uzavřel se SMG svoji zatím největší reklamní dohodu | E15.cz

Twitter uzavřel se SMG svoji zatím největší reklamní dohodu

Twitter, ilustrační foto
Twitter, ilustrační foto
• 
ZDROJ: skipprichard.com

ČTK

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Internetová komunitní síť Twitter uzavřela s mediální agenturou Starcom MediaVest Group (SMG) svoji zatím největší reklamní dohodu. Jejím hlavním cílem je pomoci Twitteru zvýšit příjmy. Podle zdrojů agentury Reuters jde o víceletou smlouvu, jejíž hodnota se pohybuje v řádu stovek milionů dolarů. Finanční podrobnosti celé transakce firmy nezveřejnily.

SMG je součástí skupiny Publicis Groupe. Zastupuje širokou škálu klientů, počínaje jihokorejskou společností Samsung Electronics a konče potravinářskou skupinou Kellogg. Analytici tvrdí, že uzavřené partnerství je pro Twitter významným vítězstvím.

Twitter se stal mimořádně oblíbeným místem na internetu díky svým krátkým textovým zprávám do 140 znaků. V současnosti má kolem 200 milionů uživatelů po celém světě. Firma vznikla před sedmi lety, silná konkurence firem Facebook a Google ji však nutí hledat nové možnosti příjmů. Podle výzkumné společnosti eMarketer by tržby Twitteru letos měly činit bezmála 600 milionů dolarů (skoro 12 miliard Kč).

V rámci dohody Twitter a SMG vytvoří i virtuální laboratoř, která bude zkoumat, jak lidé tweetují a sledují televizi. Twitter již s výzkumnou společností Nielsen například sleduje, co lidé na Twitteru píšou o televizních pořadech.

Autor: ČTK

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.