I v tomto případě Subaru sází na bezstupňový Lineartronic. Ačkoliv se pohotovostní hmotnost naftového Foresteru zvýší podle údajů automobilky o 63 kg, zrychlení z nuly na stovku zůstává nezměněno (9,9 s). Lineartronic pak znamená u dieselu maximálku 188 km/h (místo 190 km/h) a v kombinovaném provozu také spotřebu vyšší o 0,4 l/100 km (6,1 l/100 km) ve srovnání s manuálem. Do naftového Foresteru se díky automatu nastěhoval taktéž systém X-Mode.
Subaru Forester
Forester modelového provedení ale dostal ještě další novinky. Jiný bude například klíček (stejný jako má nový Outback), v interiéru se měnily ovladače klimatizace nebo zpracování výdechů ventilace. Do nabídky pak přichází také nový multimediální systém Starlink zahrnující třeba MirrorLink, různé aplikace a navigaci.
Subaru Forester
Forester modelového roku 2015 se u nás začne prodávat přibližně v druhé polovině března.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz