V Česku se dražil kalendář Pirelli, peníze půjdou brněnské onkologii | E15.cz

V Česku se dražil kalendář Pirelli, peníze půjdou brněnské onkologii

Dražba Kalendáře Pirelli
Dražba Kalendáře Pirelli
• 

krb

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Za 366 663 tisíc korun se vydražilo historicky 39. vydání ikonického kalendáře Pirelli. Částku firma věnuje Masarykovu onkologickému ústavu na nákup nového zařízení, připomněl marketingový manažer Pirelli Zdeněk Vacl v pátek na prvním slavnostním představení kalendáře v Česku. Píše o tom agentura Mediafax.

Letošní vydání slavného kalendáře nafotil americký fotograf italského původu Mario Sorrenti a šťastlivci, kteří jej získali, v něm uvidí celkem 25 fotografií dvanácti krásných žen, mezi kterými nechybí například jedna z nejznámějších modelek současnosti Kate Moss nebo úspěšná herečka Mila Jovovich.

Známý kalendář Pirelli se každoročně vydává v omezeném počtu výtisků a je tak žádaným sběratelským artiklem. Letos jich firma svým důležitým klientům a významným osobnostem rozdala pouze 20 tisíc a pro běžné Čechy tak byla jedinou šancí, jak kalendář pro rok 2012 získat, veřejná internetová dražba.

Isabeli Fontana Autor:
Kalendář Pirelli 2012 - Isabeli Fontana

„Dražbu vyhrál pan Petřík, který o kalendář stál z – podle mého názoru – krásného důvodu. Očekával narození syna, kterému chtěl darovat letošní kalendář jako památku na to, jak krásné byly ženy v roce, kdy se narodil,“ řekl na tiskové konferenci Petr Hanák, šéfredaktor zpravodajského serveru iDnes.cz, kde se už pojedenácté dražba uskutečnila.

Novopečený otec tak svému synovi k narození pořídil luxusní dárek, za který v internetové aukci nabídl třetí nejvyšší částku v historii tuzemských dražeb kalendářů Pirelli – 366 663 tisíc korun. Celá částka poputuje na účet Masarykova onkologického ústavu v Brně, kde bude použita na nákup nového vybavení anesteziologicko-resusčitačního oddělení.

Milla Jovovich Autor:
kalendář Pirelli 2012 - Milla Jovovich

Tradice vydávání kalendářů Pirelli trvá už přes 40 let, první vznikl v roce 1964. „Za úspěchem kalendáře Pirelli stojí snaha prolamování hranic, určitá míra provokace, stejně jako to, že firma oslovuje věhlasné fotografy a samozřejmě, že se jeho tvářemi stávají výrazné osobnosti světa módy, ale i sportu nebo hudby,“ řekl v pátek Vacl.

Autor: krb

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video