V Česku se dražil kalendář Pirelli, peníze půjdou brněnské onkologii | E15.cz

V Česku se dražil kalendář Pirelli, peníze půjdou brněnské onkologii

V Česku se dražil kalendář Pirelli, peníze půjdou brněnské onkologii
Dražba Kalendáře Pirelli
• 

krb

Za 366 663 tisíc korun se vydražilo historicky 39. vydání ikonického kalendáře Pirelli. Částku firma věnuje Masarykovu onkologickému ústavu na nákup nového zařízení, připomněl marketingový manažer Pirelli Zdeněk Vacl v pátek na prvním slavnostním představení kalendáře v Česku. Píše o tom agentura Mediafax.

Letošní vydání slavného kalendáře nafotil americký fotograf italského původu Mario Sorrenti a šťastlivci, kteří jej získali, v něm uvidí celkem 25 fotografií dvanácti krásných žen, mezi kterými nechybí například jedna z nejznámějších modelek současnosti Kate Moss nebo úspěšná herečka Mila Jovovich.

Známý kalendář Pirelli se každoročně vydává v omezeném počtu výtisků a je tak žádaným sběratelským artiklem. Letos jich firma svým důležitým klientům a významným osobnostem rozdala pouze 20 tisíc a pro běžné Čechy tak byla jedinou šancí, jak kalendář pro rok 2012 získat, veřejná internetová dražba.

Isabeli FontanaIsabeli FontanaAutor:
Kalendář Pirelli 2012 - Isabeli Fontana

„Dražbu vyhrál pan Petřík, který o kalendář stál z – podle mého názoru – krásného důvodu. Očekával narození syna, kterému chtěl darovat letošní kalendář jako památku na to, jak krásné byly ženy v roce, kdy se narodil,“ řekl na tiskové konferenci Petr Hanák, šéfredaktor zpravodajského serveru iDnes.cz, kde se už pojedenácté dražba uskutečnila.

Novopečený otec tak svému synovi k narození pořídil luxusní dárek, za který v internetové aukci nabídl třetí nejvyšší částku v historii tuzemských dražeb kalendářů Pirelli – 366 663 tisíc korun. Celá částka poputuje na účet Masarykova onkologického ústavu v Brně, kde bude použita na nákup nového vybavení anesteziologicko-resusčitačního oddělení.

Milla JovovichMilla JovovichAutor:
kalendář Pirelli 2012 - Milla Jovovich

Tradice vydávání kalendářů Pirelli trvá už přes 40 let, první vznikl v roce 1964. „Za úspěchem kalendáře Pirelli stojí snaha prolamování hranic, určitá míra provokace, stejně jako to, že firma oslovuje věhlasné fotografy a samozřejmě, že se jeho tvářemi stávají výrazné osobnosti světa módy, ale i sportu nebo hudby,“ řekl v pátek Vacl.

Autor: krb
 

Články odjinud

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Články odjinud