Vodafone má vlastního virtuálního operátora, obnovil značku Oskar

Vodafone přichází na český trh s vlastním virtuálním operátorem Oskarta, který má zákazníky oslovit hlavně jednoduchou nabídkou. Vodafone pro něj obnovil značku Oskar, jíž od svého vstupu na tuzemský trh používal jeho předchůdce Český Mobil. Vlastního „virtuála“ v říjnu představil i konkurenční T-Mobile.

„Nabídky virtuálních operátorů jsou mnohdy komplikované, obsahují skryté háčky, nepřehledné účtování nebo dobíjecí podmínky. Oskarta je synonymem jednoduchosti a přehlednosti. Proto ji lidé chtěli, proto jsme ji přivedli zpět,“ vysvětlil viceprezident pro nefiremní zákazníky Vodafonu Petr Dvořák.

Operátor Oskarta bude fungovat jako samostatná značka, prodejny Vodafonu jej nabízet nebudou. Lidé si stejnojmennou předplacenou kartu budou moci pořídit buď přes e-shop, nebo v trafikách či na benzinových pumpách.

Oskarta nabídne volání do všech sítí za dvě koruny na minutu, SMS za 1,50 Kč a jeden MB dat za jednu korunu. Karta bude k dostání od 2. prosince.

Vlastního virtuálního operátora Kaktus počátkem října představil také konkurenční T-Mobile. Oslovit má zejména mladé zákazníky do 30 let a stejně jako Oskarta nevyužívá smluvní tarify, ale pouze nabíjecí karty dostupné v síti trafik. U Kaktusu stojí volání 2,90 Kč, SMS 1,50 Kč a 1 MB dat jednu korunu.

Velké srovnání: Ušetřete za volání, zkuste virtuálního operátora