Wienerberger posiluje svou pozici jedničky na českém trhu
Společnost v posledních dvou letech úspěšně sázela na restrukturalizaci a optimalizaci své výrobní základny. Zesílila zákaznickou orientaci a zavedla nové produkty a služby s vysokou přidanou hodnotou.
#####Energeticky efektivní a trvale udržitelné materiály
Cílem společnosti Wienerberger je podle jejího ředitele Josefa Kotka uspokojovat poptávku po kvalitním, zdravém a energeticky úsporném bydlení. Strategie firmy v oblasti inovace výrobků se opírá o tři pilíře – přinášet jen přírodní a ekologické výrobky, které lze rychle a jednoduše aplikovat na stavbě a které do sebe detailně zapadají. Výsledkem je vysoká užitná hodnota pro koncového zákazníka z pohledu dosaženého komfortu bydlení. Projektanti a stavební firmy ocení jednoduchost plánování a zpracování materiálu na stavbě. Středem pozornosti je také úspora energie v každém kroku životního cyklu výrobku – od výroby po finální aplikaci na stavbě.
„Důkazem toho jsou broušené cihly POROTHERM Profi, systém zdění na pěnu POROTHERM Dryfix nebo nejnověji cihly plněné minerální vatou POROTHERM T Profi, které jsme na český trh úspěšně zavedli v dubnu tohoto roku s využitím zkušeností ze západoevropských trhů, ke kterým máme v rámci skupiny Wienerberger přímý přístup. V roce 2012 plánujeme v jednom z našich českých závodů zřídit vysoce moderní zařízení na výrobu cihel plněných vatou, díky kterému budou zajištěny dodávky cihel POROTHERM T Profi nejen na český trh,“ uvádí Josef Kotek.