Akcie Snapchatu slaví dva roky od uvedení na burzu. Ti z trpělivějších akcionářů, kteří podíly od úpisu stále vlastní, přejdou výročí se zlověstným mlčením.
Pro investory se sázka na konkurenta Facebooku stala černou dírou na peníze. Modré impérium se totiž každému pokroku žlutých vetřelců dokázalo elegantně přizpůsobit. Slepou byznysovou uličku ostatně přiznali i samotní tvůrci aplikace. S původní apkou končí a prý bude nová.
Zdá se, jako by tvůrci Snapu hledali zázračný vchod do byznysu z druhé strany téhož domu. Restart jeho byznysového modelu tak může kapku připomínat Sisyfovo snažení v říši mrtvých. Každý pokus dostat balvan nahoru je totiž spojen s tím, že si bohatí a zavedení konkurenti, či naopak sokové začínající a pružní, urvou ze Snapu to nejlepší a z někdejšího úspěchu zbyde opět jenom torzo. Když tvůrci aplikace dovalili přede dvěma lety balvan na kopec poprvé, dokázali vydělat.