Aktuálně řešíme velké projekty Cibule Filipa Sajlera či Jacobs Douwe Egberts, říká David Martínek z Mediasharks

Zdroj: Mediasharks

David Martínek z komunikačních agentur Bread and Butter a Mediasharks se věnuje oboru marketingové komunikace a reklamy již 17 let. Aktuálně se svým týmem připravuje strategii komunikace a také novou vizuální identitu projektu Cibule šéfkuchaře Filipa Sajlera. Věnuje se také projektům pro Jacobs Douwe Egberts či Leoše Mareše, který je jeho dlouhodobým klientem.

Začněme rovnou od podlahy a v kuchyni. Co aktuálně připravujete pro Filipa Sajlera a jeho firmy a projekty?

Aktuálně se jedná zejména o práci na projektu Cibule, který bude bezpochyby gastrorevolucí na našem trhu. Mediasharks pod mým vedením řeší strategii komunikace aktuálně na sociálních sítích, stejně tak kompletní digitální strategii.  Bread and Butter pak připravují novou vizuální identitu.

Co dalšího máte v plánu pro tohoto klienta?

Naším cílem, a já v tom pevně doufám, je především launch celé značky v kooperaci s dalšími partnery Cibule. Součástí bude i zbrusu nová webová prezentace, velká gastro influencerská komunikace. V posledních měsících totiž velmi aktivně pro více klientů řídíme influencerské kampaně se skvělými výsledky.

Neustále ale také zkvalitňujete svůj tým a posilujete ho, že? Kdo nový pracuje například na projektu Cibule?

Získali jsme do týmu velezkušeného a respektovaného grafického designéra Ondřeje Kahánka, který mimo jiné mnoho let pracoval pro Studio Najbrt. Ondřej se bude právě mimo jiné podílet na nové vizuální identitě Cibule a dalších kreativních a grafických pracích pro tohoto klienta.

Na čem pracujete dále?

Je toho spousty. Ale pokud zůstaneme u společného jmenovatele gastronomie, tak mě napadá hned jako první Jacobs Douwe Egberts. Velká nadnárodní společnost, synonymum kávy či čaje. Určitě nemusím představovat.

Zde aktuálně řešíme digitální strategie, kreativu i influencer marketing pro značky Pickwick, Tassimo či L'OR.

Věnujete se také filmovému byznysu a eventům, že?

Našim velkým klientem je distribuční společnost Falcon, pro kterou pracujeme již spoustu let. Jenom za rok 2022 jsme propagovali přes 50 filmů. Od Zátopka až po Avatar.

V minulých dnech jsme se také věnovali mnoho sil a nadšení krásnému velkému eventu pro McCosmetics v Buddha baru. A podle ohlasů všech zúčastněných se velice vydařil.

A co Leoš Mareš, ten je ve vaší „stáji“ také dlouho, že?

Ano, ten je další dlouhodobý klient. Budujeme mu brand, staráme se o vizuály, online kanály a marketing. A také řešíme propagaci jeho projektů až s přesahem do sales - jeho projekty a hojně navštěvované show pro celé ČR myslím ukazují hodně.

V tomto segmentu ale pracujeme i pro další umělce, podobně jako u Leoše se nám podařilo komunikačně a marketingově pomoci dalším úspěšným projektům a eventům. Jednalo se například o Daru Rolins či Jiřího Korna.

Jaké další agentury spadají do rodiny Mediasharks a Bread and Butter?

Bread and Butter je zastřešující agentura, vedle ní pak komunikační agentura Mediasharks, dále web designové studio We(b)design a audiovizuální studio Wizzard.

Bezvadné. Naším hostem byl David Martínek, komunikační a marketingový specialista z Mediasharks. Děkujeme za rozhovor a ať se daří.

Já také děkuji. A nápodobně. Slunce v duši.