Jak využijete umělou inteligenci v marketingu?

Zdroj: Depositphotos

Umělá inteligence (AI) má obrovský přínos v mnohých firmách a startupech, protože zavedením AI nástrojů lze dosáhnout lepšího marketingu. Umělá inteligence napodobuje lidskou inteligenci i chování prostřednictvím špičkových strojových procesů a počítačových systémů. Díky tomu dokáže provádět různé úkony, přičemž to vypadá, jako by je provedl člověk.

Obsah je král, to ví i umělá inteligence

Dobře vytvořený obsah potřebujete nejen pro budování identity, ale také pro zlepšení optimalizace pro vyhledávače (SEO). Co je ještě důležitější, obsah nutí uživatele k akci a posouvá je blíže k provedení určité konverze (zaslání poptávky, vytvoření objednávky, zavolání na telefonní číslo a podobně).

Ať už tedy provozujete internetový obchod, píšete produktové texty, nebo připravujete příspěvky na sociální sítě, umělá inteligence vám usnadní práci, protože zvládne vytvoření textů.

Co je to AI copywriting?

Umělá inteligence generuje obsah na základě zadaného souboru informací, takže dokáže připravit jak dlouhé blogové příspěvky, tak i krátké a úderné texty na sociální sítě. Umělá inteligence čerpá z dostupných informací na internetu, přičemž do určité míry simuluje fungování lidského mozku, pokud jde o učení a zpracování informací.

Jestliže hledáte nástroj, který můžete využívat v českých vodách, pak se vám nabízí Deeply, představující budoucnost marketingu. Jedná se o futuristickou aplikaci, jež vám zvládne během minuty vytvořit jakýkoliv typ textu, ba dokonce i grafiku. V současnosti tento nástroj využívají tisíce zajímavých projektů i spousta marketingových agentur. Velkou výhodou je, že nezáleží na tom, v jakém odvětví působíte, protože Deeply se vám přizpůsobí. Stačí se zaregistrovat, zvolit si konkrétní balíček předplatného a pustit se do práce.