Tisk kalendáře: Na co se zaměřit
Krásné dárky, ale také reprezentativní reklamní předměty. Nejen z těchto důvodů jsou nástěnné a stolní kalendáře opravdu oblíbené. Plánujete tisk firemního kalendáře i vy? Poradíme vám, na co se zaměřit a proč je kalendář skvělým marketingovým nástrojem.
Tisk kalendáře má určitá specifika. Pokud chcete, aby byl výsledný produkt opravdu kvalitní, dbejte na precizní knihařské zpracování a použití papíru s vysokou gramáží. Ideální volbou je lesklý křídový papír s gramáží 200 g/m2, na kterém perfektně vyniknou barvy.
Kalendář jako skvělý reklamní předmět
Mnoho lidí má dnes kalendář v mobilu. Málokdy ale vidíme kalendáře například na pracovních stolech nebo stěnách. A přitom fungují jako perfektní marketingové nástroje.
Firemní kalendáře slouží také jako produktové katalogy. Pro tyto účely jsou ideální velkoformátové nástěnné kalendáře.
Kalendář jako obraz
Rádi fotíte, ale nevíte, kde fotografie vystavit? Kalendář můžete použít i jako obraz. Nejlepším řešením je výroba kalendáře ve velikosti A2. Každý měsíc si tak můžete užívat pohled na nový obraz.
Oblíbené jsou také kalendáře s fotkami rodinných příslušníků, kde si můžete nechat vyznačit významná data, jako jsou například narozeniny, svátky a jiná výročí. Na důležité události už tak nezapomenete.
Zvolte správnou velikost
Ze všeho nejdříve si promyslete, jaký kalendář vlastně budete chtít vytvořit. Výroba nástěnných kalendářů je možná ve formátu A3 a A4, a to buď na výšku, nebo na šířku.
A co výroba stolních kalendářů? Tuto variantu využijete zejména při pravidelném plánování. V týdenním kalendáři totiž máte dostatek prostoru pro vlastní poznámky. Skvěle se tak hodí jak pro osobní účely, tak pro vesnice, města a různé organizace.
Jak na tisk kalendářů? Nebojte se být originální
Pokud chcete vytvořit firemní kalendáře, zkuste jejich výrobu pojmout kreativně a dejte si záležet i na designu. Pohrát si můžete s grafikou, originálním fontem nebo netradičními barvami.
Lákají vás povrchové úpravy na míru? Oblíbený je například parciální lak, díky kterému vyniknou vybrané detaily, jako jsou například kontaktní údaje nebo logo firmy. Populární je také embossing – technologie, u které dochází k vytlačování textu nebo vzoru do papíru. Některé detaily pak plasticky vystupují do popředí.
Tisk kalendářů online
Nejjednodušším způsobem je pustit se do výroby kalendářů online. V konfigurátoru Point4me si při tisku online snadno zvolíte, jaký formát, počet stran, papír nebo knihařské zpracování vám nejvíce vyhovuje. Kromě toho také zjistíte předběžnou kalkulaci.
A pokud si nejste jistí, jaký papír vybrat, poptejte vzorník materiálů. Tiskárna Point4me, která ve svém knihařském centru v Jedovnicích ročně vyrobí 9 milionů kalendářů, ho nabízí svým zákazníkům zdarma.