Našim partnerům poskytujeme svobodu a finanční nezávislost, říká šéfka LR Health & Beauty Systems Štefánia Dzurillová

Štefánia Dzurillová, jednatelka LR Health & Beauty Systems.

Štefánia Dzurillová, jednatelka LR Health & Beauty Systems. Zdroj: Společnost LR

Mezi nejžádanější výrobky LR Health  Beauty Systems patri ty z aloe vera
Sídlo společnosti LR Health  Beauty Systems v Ostrave
Společnost LR Health & Beauty Systems pochází z Německa a pyšní se kvalitou vyrobků „Made in Germany“.
4
Fotogalerie

Přímý prodej a multilevel marketing. To jsou spojení, která charakterizují společnost LR Health & Beauty Systems, předního evropského výrobce a prodejce kosmetických a drogistických výrobků. Vznikla v bývalém Západním Německu v roce 1985, v roce 1993 ji pod značkou LR Cosmetic „přivezl“ na český trh ostravský podnikatel Aleš Buksa. O tom, jakou cestu společnost ušla za těch třicet let, vypráví v rozhovoru současná jednatelka Štefánia Dzurillová.

Společnost LR Health & Beauty Systems slaví letos deset let na českém trhu, s předchůdkyní LR Cosmetic je to dokonce 30 let. Jak se za tu dobu změnila?

Volíme k tomu pojmenování „30 let úspěchu a stability“, protože právě to nás na naší cestě po celou dobu provází. Získali jsme již potřetí v řadě prestižní ocenění AAA Gold Excellence od společnosti Dun & Bradstreet. Je to pro nás velká čest, jelikož na toto ocenění dosáhne jen úzké procento ekonomických subjektů. Díky tomu se naše firma řadí mezi exkluzivní společnosti, které jsou zárukou serióznosti, stability a také solventnosti. Začátky firmy se pojí hlavně s panem Alešem Buksou, kterého si většina lidí spojuje s LR Cosmetic a také s vítkovickým hokejem. Byl to totiž právě on, kdo naše výrobky před 30 lety přivedl na český trh a výrazně se podílel na rozvoji multilevel marketingu nejen v České republice, ale také na Slovensku a později na Ukrajině.

Centrála společnosti stále sídlí v Německu, jak to pomáhá rozvoji?

Velmi. LR Health & Beauty pro Českou republiku a Slovensko je dceřinou společností německé LR Health & Beauty Systems GmbH, která na německém trhu působí již od roku 1985. Navíc má své dceřiné zastoupení v dalších 28 zemích světa, tou nejmladší je společnost v Jižní Koreji. Tato dlouholetá tradice nám i našim partnerům přináší spoustu výhod, jako jsou stabilita, neustálé inovace a kvalita výrobků „Made in Germany“.

Zřejmě nejznámějšími výrobky LR Health & Beauty jsou ty z aloe vera. Proč právě aloe?

Ano, velká část našeho portfolia je úzce spjatá s aloe vera. Tato rostlina pečuje o naše těla zevnitř i zvenčí. Proto jde o tak významnou, ne-li hlavní ingredienci, jak v našich doplňcích stravy, tak i v kosmetických produktech. Složení mnohých z nich jsou dokonce patentována. Naší nejsilnější produktovou řadou je LR lifeakt. Jedná se o doplňky stravy, které zákazníkům nabízí komplexní řešení pro jejich individuální potřeby, a mají tak za cíl zlepšit kvalitu jejich života. Tato řada tedy jde ruku v ruce s naším heslem “More quality for your life“ (Více kvality pro váš život, pozn.).

Jak se vlastně aloe vera zpracovává?

Jedinečnost našich výrobků spočívá v jejich kvalitě. Ta je u nás vždy na prvním místě a abychom zajistili co nejvyšší kvalitu našich výrobků, disponujeme vlastní výrobní linkou na zpracování aloe vera i vlastními plantážemi v Mexiku. Naše výrobky, např. Aloe Vera Drinking gely pravidelně testují nezávislé instituty, například SGS Institut Fresenius. Ten nekontroluje jen výsledný produkt, ale také proces pracovávání nebo to, za jakých podmínek se rostliny pěstují. Certifikáty IASC zase potvrzují skutečný obsah aloe vera gelu v našich produktech.

Mezi nejžádanější výrobky LR Health Beauty Systems patri ty z aloe veraMezi nejžádanější výrobky LR Health Beauty Systems patri ty z aloe vera|Společnost LR

Nespecializujete se jen na aloe vera…

Naše portfolio ani zdaleka neobsahuje pouze výrobky péče o pokožku nebo doplňky stravy s aloe vera gelem. Soustředíme se také na anti-age produkty, aromaterapii, parfémy nebo zdravé stravování. V roce 2022 se nám podařilo dosáhnout nejúspěšnějšího představení nového výrobku v historii celé společnosti, a to s inovativním high-tech kosmetickým přístrojem Zeitgard Pro, který již má svůj patent v Německu. A nyní dokonce vyhrál cenu German Design Award 2023 za nejlepší produktový design. Začátkem letošního roku jsme také spustili náš nový program pro kontrolu a udržování hmotnosti s názvem LR Body Mission, jehož součástí jsou také nové produkty z řady LR figuactive. Ty jsou vhodné i pro vegany nebo osoby s intolerancí na laktózu či lepek. Naše produktové portfolio navíc každoročně inovujeme a rozšiřujeme o nové produkty, abychom našim partnerům co nejvíce pomohli v rozvoji jejich LR podnikání – pro multilevel marketing je totiž obzvláště důležité nabízet kvalitní výrobky, které potencionálního zájemce skutečně osloví.

Zmínila jste multilevel marketing, v čem je jeho kouzlo?

Pan Buksa to jednou vystihl zcela přesně, když řekl: „To je ten nejjednodušší byznys, jaký může být.“. Multilevel marketing je skvělou příležitostí pro spoustu lidí, kteří touží po časové a finanční nezávislosti. A to je právě to, co firma nabízí. Naši obchodní partneři mají možnost nejen distribuovat naše produkty s výdělkem, ale také si vytvořit svou vlastní síť partnerů. My se je v tom snažíme co nejvíce podporovat, proto pro ně organizujeme různé motivační akce, školení, odborné semináře s lékaři, ale i zájezdy do přímořských destinací. Navíc mají naši partneři možnost si pořídit v rámci svého podnikání s LR auta značek Mercedes, Porsche nebo Volkswagen.

LR Health & Beauty má i svou vlastní nadaci. Na čem se podílí?

Jedná se o nadaci LR Global Kids Fund, protože společenská odpovědnost je nedílnou součástí naší firemní kultury. Pomáháme znevýhodněným dětem a mladistvým, aby se v budoucnu mohli lépe adaptovat na běžný život a začlenit se do společnosti. Naše společnost například v České republice spolupracuje s neziskovou organizací SOS dětské vesničky.

Jak tato nadace pomáhá?

Pomáhat může každý a jsme hrdí na to, že pravidelně přispívají nejen naši partneři, ale i samotní zaměstnanci. Součástí naší každoroční vánoční nabídky produktů je také hrnek s motivem, který vymýšlejí samy děti. Deset eur z ceny každého hrnečku jde na účet LR Global Kids Fund.

Hodně se mluví také o ekologii. Jak s tímto tématem pracujete v LR Health & Beauty?

Společenská odpovědnost se týká i ekologie. Ta je pro nás opravdu důležitým tématem, proto volíme metody zpracování, které šetří životní prostředí. Naše aloe vera rostliny pěstujeme bez použití jakýchkoli pesticidů nebo hnojiv. Dbáme také na udržitelná balení, téměř všechny obaly našich výrobků jsou z rPET materiálu, recyklovaného skla nebo certifikovaného FSC materiálu. Naprostým tabu je pro nás samozřejmě i testování našich výrobků na zvířatech. Naše Super omega kapsle získaly certifikát Friend of the Sea, který potvrzuje, že obsažené omega-3 mastné kyseliny pochází z udržitelného rybolovu.

Štefánia Dzurillová (56)

Jednatelka společnosti LR Health & Beauty System pro Českou a Slovenskou republiku. Narodila se ve východoslovenském Humenném, na Přírodovědecké fakultě Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košicích vystudovala matematiku a fyziku. Má dva syny a ve volném čase se věnuje cestování, divadlu a četbě.