Trumpovo prezidentské tažení škodí jeho hotelům
Hotelové impérium prezidentského kandidáta Donalda Trumpa začíná přicházet o klienty. Aby podpořilo návštěvnost, musí zlevňovat. Na vině jsou odhalené Trumpovy sexuální skandály a rostoucí počet žen, které ho viní z nechutného obtěžování.
Vlivná manažerka firemních akcí Beth Bernsteinová proto doporučila svým klientům, aby Trumpovy hotely vyřadili ze seznamu privilegovaných míst. Podnětem k tomu jí byla právě svědectví žen z počátku tohoto měsíce. Ty viní prezidentského kandidáta z oplzlých návrhů a sexuálního obtěžování. Republikáni se již obávají, že Trumpova obliba v průzkumech výrazně klesne.
„Já ty hotely již nemohu klientům doporučovat," napsala Bernsteinová a není sama. Ceny za pokoje v Trumpově novém washingtonském hotelu se snižují, ale ani to nepomáhá v lákání nových klientů. Negativně hovoří i data z mobilních aplikací, které srovnávají ceny hotelů a následnou rezervaci. Okolní hotely jsou na tom lépe. To je pro člověka, který hovoří o tom, že marketingová hodnota jeho značky jsou tři miliardy dolarů velkou ranou.
„Současný vývoj jeho obchodům velmi škodí,“ uvedl pro web Haaretz.com Scott Galloway, profesor marketingu na Newyorkské univerzitě.
Tomu v prohlášení oponuje Amanda Millerová, viceprezidentka marketingu Trump Organization, když říká: „Značka Trump je stále neuvěřitelně silná, a proto jsme svědky obrovského úspěchu celé skupiny."
Její názor ovšem vyvracejí hrubá data. Pokoj v Trump International Hotel s královskou postelí a výhledem na město v týdnu od 14.listopadu stojí 505 až 555 dolarů za noc, podle internetové nabídky. Naproti tomu pět hlavních konkurentů požaduje za srovnatelné pokoje částky minimálně o sto dolarů vyšší a hlásí vyprodáno.