Co nabídne nejdražší Škoda všech dob? Enyaq Coupé RS vs. konfigurátor

Škoda Enyaq Coupé RS iV

Škoda Enyaq Coupé RS iV Zdroj: Škoda

Škoda Enyaq Coupé RS iV
Škoda Enyaq Coupé RS iV
Škoda Enyaq Coupé RS iV
Škoda Enyaq Coupé RS iV
Škoda Enyaq Coupé RS iV
71
Fotogalerie

Nedávno představená Škoda Enyaq Coupé RS iV má funkční konfigurátor, který tak veřejnosti umožňuje sestavit si vůbec nejdražší novou škodovku všech dob.

Zájemci o pořízení nového vozu značky Škoda nyní v konfigurátoru konečně naleznou i relativně nedávno představené elektrické SUV-kupé Škoda Enyaq Coupé RS iV, které bylo již od začátku prezentováno jako vůbec nejdražší škodovka všech dob. Co to ale znamená v praxi? Pojďme se na to společně podívat.

Po otevření konfigurátoru vidíme model Enyaq Coupé ve vrcholné verzi RS, tedy s maximálním výkonem 220 kW, pohonem všech kol, zrychlením z 0 na 100 km/h za 6,5 sekundy a baterií o kapacitě 77 kWh, která by měla zajistit dojezd až 505 km na jedno nabití (dle WLTP). Základní cena startuje od 1 559 900 korun, tím to však nekončí.

Video placeholde
Škoda Enyaq Coupé iV: Oficiální video z ateliéru • Škoda

Na propagačních materiálech často vyobrazovaná barva Zelená Mamba přijde na 10 000 korun a bez příplatku je pouze Modrá Energy. Fajnšmekři ale jistě sáhnou po metalických barvách, přičemž nejdražší jsou Červená Velvet a Oranžová Phoenix vyjdou na 25 000 korun. Výměna standardních 20“ lehkých disků za 21“ disky Vision s aerokryty pak stojí 20 000 korun.

Nyní jsme už na částce 1 604 900 korun, stále jsme se však nepodívali do kabiny, kde lze standardní design RS Lounge vyměnit za kožené čalounění s dekorem karbon, které však v rámci paketu RS Suite vyjde na 17 500 korun.

U vrcholného modelu by navíc byla škoda ochudit se o paket Infotainment Top s head-up displejem s rozšířenou realitou (+23 500 korun), Elektricky ovládaná přední sedadla (+13.000 Kč), Sound systém Canton (+15 500 korun) nebo Klima paket s výhřevem čelního skla a sedadel v obou řadách (+10 000 korun).

Článek vyšel na Auto.cz >>>