Dráhy zvažují prodej podílu v RailReklam. Zájem má BigBoard

RailReklam

RailReklam Zdroj: RailReklam

České dráhy se možná zbaví svého většinového podílu v dceřiné reklamní společnosti RailReklam. Nápad je zatím předmětem debat ve vedení ČD. „V souladu se schválenou strategií diskutují orgány společnosti, jak velký podíl ve společnosti RailReklam držet s ohledem na fakt, že nejde o hlavní předmět podnikání ČD,“ sdělil mluvčí národního dopravce Radek Joklík.

České dráhy v RailReklam drží podíl 51 procent; v úvahu připadá jeho zmenšení nebo úplné vycouvání z firmy. Podle Joklíka ale není nic rozhodnuto. „Takový krok musí být projednán všemi orgány společnosti, včetně dozorčí rady a řídicího výboru,“ doplnil mluvčí.

Zájem o drážní podíl by měl druhý společník reklamní společnosti, kterým je skupina BigBoard. „Rádi bychom náš podíl navýšili, náš zájem je dlouhodobý. Zajistil by se tím další rozvoj společnosti,“ řekl E15 člen dozorčí rady BigBoardu Marek Pavlas. RailReklam funguje od roku 1991. Loni zvýšila tržby na 112 milionů korun.