Firma se sídlem na mezinárodním letišti Narita u Tokia bude provozovat dva širokotrupé letouny Boeing 787-8. JAL do ní hodlá investovat deset až dvacet miliard jenů (zhruba dvě až čtyři miliardy korun). Do černých čísel by se nové aerolinky měly dostat do tří let od zahájení provozu.
Firma se sídlem na mezinárodním letišti Narita u Tokia bude provozovat dva širokotrupé letouny Boeing 787-8. JAL do ní hodlá investovat deset až dvacet miliard jenů (zhruba dvě až čtyři miliardy korun). Do černých čísel by se nové aerolinky měly dostat do tří let od zahájení provozu.
V Japonsku, které má sofistikovanou síť vysokorychlostní železniční dopravy, se nízkonákladová letecká přeprava teprve začíná výrazněji rozbíhat. Plány s ní mají obě dominantní letecké společnosti JAL i ANA Holdings Inc, uvedla agentura Reuters.
JAL má menšinový podíl na přepravci Jetstar Japan, společném podniku s nízkonákladovou sekcí Jetstar aerolinek Qantas Airways, který nabízí pouze lety na krátkou vzdálenost a který vytvoření nové dceřiné společnosti už odsouhlasil. Projekt je otevřený dalším investorům, uvedly aerolinky JAL.