Aeroflot dokázal přilákat podstatně více cestujících, meziročně jejich počet vzrost o 14,7 procenta. Přepravní kapacita dopravce stoupla o 18,3 procenta, flotila se během roku rozšířila na 234 letadel. Rostly sice také náklady na palivo, obvyklý strašák pro ziskovost aerolinek po celém světě, dopravce to ale vysvětluje především otevřením nových linek a růstem počtu cestujících.
Nedařilo se naopak nákladní divizi, jejíž flotilu Aeroflot úplně uzemnil. Náklad dopravce nyní přepravuje jen prostřednictvím nákladových prostorů letadel na svých běžných linkách. Rozhodnutí vyústilo v pokles nákladní dopravy o 8,6 procenta.
Přes nedávný růst počtu linek expanze Aeroflotu nekončí. Nové aerolinky Aurora Airlines, které vznikly spojením Vladivostok Avia a Sakhalin Airlines, se zaměří na ruský dálný východ, kde je letadlo rozšířeným a často jediným způsobem dopravy.
Aeroflot chce také využít rostoucí popularity nízkonákladových aerolinek a chystá vlastní značku Dobrolet. Dopravce by měl nabídnout o 40 procent nižší ceny než síťoví dopravci. Dobrolet tak má přilákat především ty Rusy, kteří dosud letadlem běžně necestovali. Aerolinky budou mít základnu v Moskvě a příští rok nabídnou lety Petrohradu, Jekatěrinburku či Samary. V roce 2016 k nim přibudou linky do Kyjeva a Istanbulu.