Tyto spoje by měly být téměř o hodinu rychlejší než spoje stavící v Brně, Mikulově a Drasenhofenu a vzdálenost ujet za 3 hodiny a 55 minut. Počet spojů mezi Prahou a Vídní by se měl proti současnosti rozšířit o dva spoje. Do léta by kromě spojení do Vídně měly být posíleny další páteřní linky do blízkého zahraničí, jako jsou linka do Berlína a do Budapešti, uvedla Kašická. Více spojů by mělo být i do Švýcarska, Itálie a do Londýna.
V prvním čtvrtletí letošního roku přepravily žluté autobusy více než 1,8 milionu cestujících. To je podle Kašické o zhruba 14 procent meziročně více. Za celý loňský rok dopravce, který v současnosti přejmenovává flotilu autobusů ze zavedeného jména Student Agency na RegioJet, přepravil 7,25 milionu cestujících.
Celkem společnost RegioJet provozuje 210 autobusů a denně vypraví na 400 autobusových spojů. Kromě autobusů jezdí pod stejným obchodním jménem žluté vlaky, které v Česku a na Slovensku obsluhují celkem pět železničních tras.
Vozidlový park společnosti v nejbližších týdnech omladí dodávka 45 autobusů španělského výrobce Irizar, které mají některá bezpečnostní vylepšení. Dokážou například automaticky zastavit autobus, pokud mu cestu zablokuje jiné vozidlo, nebo když senzory ve vozovce najdou nebezpečný předmět. Zároveň umí upozornit řidiče na mikrospánek tím, že sledují případné vybočení autobusu z jízdního pruhu, uvedla firma.