Coca-Cola v letní kampani sází na hudbu. Hlavním ambasadorem je kapela Mirai

Kapela Mirai

Kapela Mirai Zdroj: Coca-Cola

Coca-Cola pro letní měsíce zvolila marketingovou kampaň zaměřenou na hudbu a zážitky s ní spojené. Mezi její hlavní komunikační pilíře patří jak nové televizní moodové spoty, tak také spoty upozorňující na spotřebitelskou soutěž o celou řadu atraktivních hudebních cen a produktovou novinku Coca-Cola Zero Lime.

Ambasadoři kampaně z řad hudebníků z celého světa v moodových spotech představují vlastní originální pojetí písně A Kind of Magic od kapely Queen. Jedinečná je také globální hudební platforma Coke Studio, jež dává šanci mladým talentům rozvinout jejich potenciál a oslovit nové publikum.  

Coca-ColaCoca-Cola | Coca-Cola

V rámci kampaně značka Coca-Cola komunikuje také novou příchuť bez cukru Coca-Cola Zero Lime, která se k létu a festivalům skvěle hodí. Skvělou atmosféru festivalů si letos v létě mohli užít díky nápoji Coca-Cola skutečně naplno. Na vybraných hudebních akcích v Čechách i na Slovensku byly k dispozici Coke zóny, ve kterých návštěvníky čekaly nejrůznější hry a soutěže o festivalové ceny, nebo dokonce možnost setkat se s hlavním ambasadorem kampaně, kapelou Mirai.

Festivalová šnůra je v plném proudu

I přesto, že se prázdniny dostávají do své druhé poloviny, stále je tu dost možností, kam za kulturními zážitky vyrazit. Navštívit mimo jiné můžete například čtvrtý ročník festivalu Jízdárna Fest, který proběhne opět v krásném prostředí zámeckého parku v Rychnově nad Kněžnou či Hip Hop Žije Ostrava.

K festivalu patří osvěžující nápoje

Preferujete-li v horkých letních dnech méně sladké, ale zato šťavnaté ovocné limonády, novinka Coca-Cola Zero Lime bude pro vás to pravé. Vyzkoušejte jedinečné spojení ikonického nápoje Coca-Cola a osvěžující chuti limetky, nyní naprosto bez kalorií.

Coca-ColaCoca-Cola | Coca-Cola

Nejenže vám tento nápoj zajistí v úmorném teplu to pravé osvěžení, navíc můžete během celého léta hrát s produkty Coca-Cola o hudební ceny. Těmi jsou vstupenky na festivaly, reproduktory, sluchátka a mnoho dalšího.

„Uvedení dalšího Zero nápoje na český trh je výsledek snahy společnosti Coca-Cola nabízet zákazníků alternativy bez cukru a dál rozšiřovat základnu Zero produktů,“ vysvětluje Veronika Němcová, Public Affairs, Communications & Sustainability Manager společnosti Coca‑Cola ČR. „Zero Lime je dostupná ve velikosti 0,5 l, tedy ideální volba právě pro festivaly. Našim zákazníkům však nabízíme i velikost 1,75 l, tu jistě využijí pro domácí grilovačky,“ doplňuje Veronika Němcová.

Využijte krásného počasí a vyrazte za skvělými letními zážitky ve společnosti ikonického nápoje Coca-Cola. Více najdete na webových stránkách