AAA Auto zvyšuje prodeje, v Česku otevře další pobočky

Na dynamice prodeje v průběhu celého loňského roku se podle společnosti promítlo zotavení trhu s ojetými vozy a oživení spotřebitelské důvěry vůči financování při koupi vozu na úvěr. Výsledky v posledních měsících roku podle společnosti neukazují náznaky toho, že by současná nejistota ohledně budoucího ekonomického vývoje ovlivňovala spotřebitelskou poptávku na trhu s ojetými vozy.
Přestože je prosinec tradičně slabší, prodeje stouply o 19,1 procenta v porovnání se stejným obdobím roku 2010, zatímco předcházející prodeje za listopad stouply meziročně zhruba o polovinu.
V Česku skupina prodala celkem 32 936 aut, což znamená meziroční nárůst o 13,5 procenta. Na Slovensku prodeje rostly o 10,3 procenta, celkem tu firma prodala 11 592 aut. V Rusku, kde má AAA Auto svou první pobočku u Moskvy od září minulého roku, si auto zatím pořídilo 300 zákazníků. Tradičně nejvíce aut se prodávalo v Praze, Brně a Ostravě.
Vývoj měsíčních prodejů v letech 2009, 2010 a 2011
Vývoj akcií skupiny AAA Auto na pražské burze za poslední rok
Akcie AAA Auto online sledujte