Adidas se propadl do ztráty, stáhl ho Reebok

Ani mistrovství Evropy ve fotbale či olympijské hry příliš nepomohly výrobci sportovního zboží Adidas. Problémy mu stále připravuje jeho americká pobočka Reebok.
Adidas, který zaměstnává 47 tisíc lidí, je druhým největším světovým výrobcem sportovního oblečení, obuvi a dalších doplňků. Tento trh je však vysoce konkurenční, a to hlavně v segmentu sportovního náčiní. K hlavním rivalům Adidasu patří americký podnik Nike a německá společnost Puma.
Analytici v anketě agentury Reuters v průměru očekávali, že Adidas bude mít ve čtvrtletí provozní zisk 28,6 milionu eur. Zhruba 265 milionů eur v závěru loňského roku tvořily odpisy nehmotného majetku. Odrážejí především slabší výkonnost značky Reebok, než s jakou Adidas počítal. Loni Adidas zhoršil výhled tržeb Reeboku do roku 2015 asi o třetinu.