„Olomouc je významné obchodní centrum, přesně v polovině cesty mezi Ostravou a Brnem, kde již naše autocentra fungují,“ vysvětluje volbu umístění pobočky Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje Auto Esa.
Autocentrum v Olomouci se rozkládá na ploše 7200 metrů čtverečních a pojme až 350 vozidel. Služby bude na pobočce zajišťovat celkem 20 zaměstnanců, přičemž telefonické hovory budou obsluhovány z pražského call centra. To bylo posíleno o dalších pět telefonních specialistů.
„Cílem olomouckého autocentra do konce roku 2015 je prodat 300 vozidel. V roce 2016 by potom měla obsloužit až čtyři tisíce zákazníků,“ dodává Foltýn.
Síť autobazarů Auto Esa v roce 2014 zvýšila prodej ojetých vozů o osm procent na 10 562 vozidel. Podle odhadu společnosti Cebia, která se zabývá prověřováním ojetých aut, se letos v Česku prodá téměř 700 tisíc ojetých vozů, z toho 150 tisíc v rámci individuálních dovozů ze zahraničí.
Prodej nových aut bez reexportů se má letos zvýšit o 22 procent na 206 tisíc aut.