Výrobce nápojů Coca-Cola během měsíce přebrandovala 13,5 milionu lahví. V Česku tak dokončila kampaň za sjednocení značky.
Michala Blaško, ředitel marketingu Coca-Coly k přeznačení uvedl, že změna designu představuje pro značku důležitý milník a postupně jí projdou jednotlivé divize ve všech zemích. Na českém a slovenském trhu přitom změnou prošly všechny dostupné balení nápojů Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero. „Z pohledu logistiky se jedná o extrémně náročný projekt, protože jsme museli během jednoho měsíce přebrandovat na 13,5 milionu lahví na trhu,” dodal Blaško. Cílem bylo etikety vizuálně "vyčistit" a zpřehlednit.
Novou strategií Ona Brand chce navíc Coca-Cola podpořit dostupnost nápojů s nízkým a nulovým obsahem kalorií, aby splnila svůj závazek na snižování cukru.
Podívejte se do pražské výrobny nápojů
„Coca-Cola light a Coca-Cola Zero představují v současnosti zhruba 20 procent tržeb značky Coca-Cola a z pohledu celého trhu kolových nápojů je to asi desetiprocentní podíl,“ vysvětluje Michal Blaško a upřesňuje, že existují trhy, kde mají odlehčené varianty více než 50 procent podíl. Z pohledu zastoupení light kategorie je zde tedy podle Blaškových slov velký potenciál pro další růst.