Kampaně na internetu, v tisku, televizi nebo mobilních telefonech poběží především v evropských zemích, objeví se ale i v Číně a Rusku. Právě u těchto dvou zemí evidují čeští statistici největší nárůst v počtu příjezdů. Naopak ze Španělska nebo Itálie jezdí do České republiky stále méně turistů, což se bude agentura snažit zvrátit.
Pro příští rok ovšem počítá s ještě větším zaměřením na Čínu, Rusko, Japonsko a Brazílii. Tomu odpovídá i nová podoba zahraničních zastoupení CzechTourismu. Letos vzniknou nové kanceláře v Šanghaji, Hongkongu, Soulu a také Los Angeles. Mexické zastoupení se rozrostlo o manažera pro Brazílii.
Naopak zanikla pobočka v indickém Dillí, kterou CzechTourism otevřel s velkou slávou v roce 2010, a chystá se redukce evropské sítě. „Spíše než podle principu zastoupení v každé zemi půjdeme cestou přítomností v nadnárodních regionech s velkou kupní silou,“ doplnil Klicpera.
Do Česka loni přijelo rekordních 7,2 milionu zahraničních turistů, nejvíce z Německa a Ruska. Činili se také domácí turisté, jichž přijelo do českých hotelů téměř 6,5 milionu. CzechTourism se proto částečně zaměřuje i na cestování Čechů po Česku.