KFC zkouší v Česku stánkový prodej

Stánek KFC

Stánek KFC Zdroj: KFC

Síť restaurací s rychlým občerstvením KFC testuje na tuzemském trhu nový způsob prodeje z mobilních buněk. Stánky umisťuje při různých jednorázových událostech typu festivalů, před Vánocemi byla tato prodejna k vidění i před obchodním centrem Futurum v Kolíně.

„Tento typ mobilní jednotky byl vyvinut v roce 2014 a úspěšně jsme ho testovali na byli jsme přítomni na téměř na dvaceti událostech v rámci celé České republiky,“ řekl serveru E15.cz Libor Hubík, manažer společnosti Amrest, která provozuje restaurace KFC kromě dalších regionů i ve střední a východní Evropě.

Ve stáncích neprodává řetězec celou svou nabídku, zaměřuje se na nejžádanější produkty. „Naše firma využívá mobilních jednotek také v rámci naší CE divize v Polsku a Maďarsku,“ dodal Hubík.

KFC provozuje v Česku téměř sedm desítek podniků. První otevřel v Praze v roce 1994, jen dva roky po konkurenčním McDonald's. V poslední době se řetězec začal zaměřovat na expanzi do regionů.