Komárkův Fischer míří se značkou Nev-dama do Polska. Bude lákat na lyže | E15.cz
KoronaHelpdesk E15

Jak vydělat v těžkých časech

Více k tématu

Komárkův Fischer míří se značkou Nev-dama do Polska. Bude lákat na lyže

Komárkův Fischer míří  se značkou Nev-dama do Polska. Bude lákat na lyže
Karel Komárek
• 
ZDROJ: KKCG

ČTK, čap

Cestovní kancelář Fischer, která patří do portfolia investiční skupiny KKCG, vyráží se značkou Nev-dama na polský trh. Nev-dama se specializuje na lyžařské pobyty. Fischer, který dosud nabízel zájezdy v Polsku jen přes svůj web, uzavřel smlouvu o prodeji zájezdů Nev-dama s největším internetovým prodejcem zájezdů v zemi Travel Planet.

V zimní sezóně chce CK Fischer získat v Polsku několik tisíc klientů, řekl generální ředitel CK Jiří Jelínek. Letos CK Fischer očekává dvouciferný růst tržeb.

„Od září začneme prodávat v Polsku, věřím, že to bude mít úspěch. Udělali jsme i první kroky, abychom prodávali lyžařské zájezdy i v Rusku,“ uvedl Jelínek. Vedle lyžařských zájezdů Nev-dama letos prodala v České republice i několik tisíc cenově dostupnějších letních zájezdů. CK Fischer chce výrazně rozšířit počet exotických destinací v nabídce.

Průměrná cena „last minute“ zájezdů CK vzrostla po loňské intervenci České národní banky meziročně o dvě procenta. Podle Jelínka v průběhu letní sezony cena ještě mírně poroste, protože neprodaných zájezdů je na trhu méně. Devizová intervence, která oslabila korunu, měla celkově na trh cestovních kanceláří negativní vliv. „Zásah ČNB musíme nést my v hospodářském výsledku. Je to pro všechny CK velký problém,“ dodal.

Dvouciferné tempo růstu

Letní sezónu hodnotí Jelínek zatím jako výbornou. CK Fischer letos prodala v předprodejích o čtvrtinu víc „first minute“ zájezdů. Podíl dovolených prodaných na poslední chvíli dosahuje 50 procent. Největší růst poptávky CK zaznamenala u Řecka.

Po zrušení víz do SAE vzrostl prodej zájezdů do země ve druhém čtvrtletí o 30 procent. Celý trh ale bude podle Jelínka letos stagnovat.

V rámci značky Privileq, specializované na luxusní dovolené, prodala loni skupina asi 200 zájezdů. Průměrná cena dovolené dosáhla 100 tisíc korun, největší zájem je o Mauricius a Maledivy. Tržby skupiny Fischer z prodaných zájezdů se loni zvýšily o 12 procent na 3,09 miliardy korun, počet klientů stoupl o 14 procent na 247 tisíc .

Investiční skupina KKCG od ledna sloučila cestovní kanceláře Fischer, Nev-Dama a cestovní agenturu eTravel.cz do jedné akciové společnosti Cestovní kancelář Fischer. Všechny značky zůstaly zachovány a tvoří skupinu Fischer.

Autor: ČTK, čap
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!