Lidlu je Evropa malá, chce se prosadit v USA | E15.cz

Lidlu je Evropa malá, chce se prosadit v USA

ilustrační foto
ilustrační foto
• 
ZDROJ: Aljona83, Wikimedia Commons

ČTK, nos

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Gigantický americký řetězec Walmart možná dostane v USA novou konkurenci. Po úspěšném tažení Evropou se za oceán chystá německý diskontní řetězec Lidl.

Lidl uvažuje o expanzi do Spojených států. Firma uvedla, že nyní zkoumá proveditelnost takovéhoto kroku. V současnosti se zajímá zejména o východní pobřeží USA.

Lidl má nyní prodejny pouze v Evropě. Působí rovněž v České republice, kde zaměstnává přes 5000 lidí a provozuje 229 prodejen. Koncem minulého měsíce firma oznámila, že hodlá v Česku v příštích třech letech investovat dvě miliardy korun. Prostředky by měly směřovat do modernizace a rozšiřování prodejen.

Diskontní prodejny Lidl patří spolu s hypermarkety Kaufland do německé maloobchodní skupiny Schwarz.

Autor: ČTK, nos

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.