McDonald’s testuje koncept „sněz, co můžeš“

Nová franšíza v St. Joseph bude sloužit po několik příštích let jako testovací území pro nejrůznější inovace v rámci nabídky potravin. Kromě hranolkového šílenství hovoří majitel pobočky také o možnosti sestavit si vlastní burger.
„Zákazníci mají stovky možností, čím si burger svých snů obohatit,“ uvedl majitel franšízy Chris Habiger. Podle něj si zákazník v interaktivním menu navolí, jaké ingredience požaduje, a obsluha mu jej připraví. A pokud si objedná i hranolky, může se jimi ládovat do omdlení. Pobočka disponuje také dětským koutkem, ve kterém budou krom klasických atrakcí k dispozici také videohry a deskové hry.
McDonald’s hledá cesty, jak se vypořádat s postupným poklesem zájmu o své produkty. Jednou z dřívějších strategických změn, která mu prospěla, bylo zavedení celodenní nabídky snídaňových menu. To za poslední čtvrtletí loňského vytáhlo jeho zisk o deset procent na 1,21 miliardy dolarů. Řetězci se daří také na trzích v Rusku a Číně, kde postupně otevírá desítky nových poboček. Firmě však roste další konkurence v podobě řetězců Chipotle Mexican Grill a Shake Shack.