McDonald’s testuje koncept „sněz, co můžeš“

Hranolky, ilustrační foto

Hranolky, ilustrační foto Zdroj: Repro Strategie

Řetězec restaurací McDonald’s testuje v americkém městečku St. Joseph koncept „sněz, co můžeš“. Nabídka nekonečného doplňování zatím platí jen pro hranolky. Tamní franšízová pobočka si však bude hrát i s dalšími netradičními koncepty fast-foodového byznysu.

Nová franšíza v St. Joseph bude sloužit po několik příštích let jako testovací území pro nejrůznější inovace v rámci nabídky potravin. Kromě hranolkového šílenství hovoří majitel pobočky také o možnosti sestavit si vlastní burger.

„Zákazníci mají stovky možností, čím si burger svých snů obohatit,“ uvedl majitel franšízy Chris Habiger. Podle něj si zákazník v interaktivním menu navolí, jaké ingredience požaduje, a obsluha mu jej připraví. A pokud si objedná i hranolky, může se jimi ládovat do omdlení. Pobočka disponuje také dětským koutkem, ve kterém budou krom klasických atrakcí k dispozici také videohry a deskové hry.

McDonald's testuje skládání vlastního burgeruMcDonald's testuje skládání vlastního burgeru | McDonald'sMcDonald's testuje skládání vlastního burgeru

McDonald’s hledá cesty, jak se vypořádat s postupným poklesem zájmu o své produkty. Jednou z dřívějších strategických změn, která mu prospěla, bylo zavedení celodenní nabídky snídaňových menu. To za poslední čtvrtletí loňského vytáhlo jeho zisk o deset procent na 1,21 miliardy dolarů. Řetězci se daří také na trzích v Rusku a Číně, kde postupně otevírá desítky nových poboček. Firmě však roste další konkurence v podobě řetězců Chipotle Mexican Grill a Shake Shack.