Prodejce bot Deichmann se v Česku s tržbami přehoupl přes dvě miliardy
Tržby prodejen s obuví Deichmann v Česku loni stouply o 4,5 procenta na 2,04 miliardy korun. Letos značka plánuje v ČR otevřít čtyři nové prodejny, deset obchodů projde modernizací. Deichmann to dnes uvedl v tiskové zprávě, hospodářský výsledek nezveřejnil.
Na konci loňského roku firma provozovala v Česku 110 kamenných prodejen, což byl meziročně stejný počet. "V minulém roce jsme výrazně investovali do modernizace našich stávajících prodejen. Kvalitativní růst je v popředí našeho zájmu," dodal jednatel společnosti Karel Madzia.
Zisk prodejen Deichmann v Česku v roce 2015 stoupl meziročně o 17 procent na 207 milionů korun.
Deichmann-obuv je dceřinou společností německého koncernu Deichmann-Schuhe Service, který vznikl v roce 1913 v Essenu. V Česku je od roku 2003. Firma je největším maloobchodníkem s obuví v Evropě. Skupina Deichmann dosáhla v uplynulém roce ve 23 evropských zemích a USA čistého obratu 4,8 miliardy eur. Prodala 173 milionů párů obuvi. Letos značka otevře první prodejny ve Francii a Belgii.
Mezi další velké prodejce obuvi v Česku patří firmy Baťa, Humanic či CCC. Spotřeba obuvi na obyvatele se v ČR pohybuje mezi 3,5 a 4,5 páry za rok.