Retail parky mají oblibu i stále vyšší obsazenost | E15.cz

Retail parky mají stále vyšší obsazenost

Retail park Brandýs nad Labem
Retail park Brandýs nad Labem
• 
ZDROJ: CPI Property Group

oka

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Vstoupit do diskuze
0

Nacházejí se zpravidla v menších městech. Jsou snadno dostupné, a protože vždy poskytují možnost bezproblémově zaparkovat a pohodlně vyřídit všechny potřebné nákupy, patří retail parky u zákazníků mezi čím dál oblíbenější způsob každodenního nakupování. Logicky tak získávají na atraktivitě i v očích obchodníků, neboť koncentrace zákazníků je zde trvale vysoká.  

Retail parky bývají obsazeny spíš prodejnami se zbožím každodenní spotřeby, jako je drogerie, domácí potřeby, ale také obchody s obuví či oblečením. Zpravidla se však jedná o sortiment s nižší cenovou hladinou, což je mimo velká města pochopitelně populární. Celkově jsou stvořené pro rychlé a pragmatické nákupy.

Rychle a přitom pohodlně, tak velí doba

Od obchodních center ale retail parky odlišuje i to, že nemají společné prostory, vstup do prodejen je přímo z parkoviště. A právě tato charakteristika se ukázala být výhodou během jarních i současných vládních nařízeních omezujících setkávání lidí. Když obchodní centra zůstala zavřená, prodejny v detail parcích mohly fungovat. „V těsném sousedství se obvykle nachází i velký obchod s potravinami, případně také hobby market, takže zákazníci mají více méně vše na jednom místě, to je velmi výhodné,“ říká Pavel Jirásek, vedoucí asset managementu retail warehouse a logistics v CPI Property Group. A současně upozorňuje: „Spokojeni jsou v retail parcích i nájemci obchodů, neboť jsou zde součástí nákupních areálů s nízkými provozními náklady. Tento model je proto velmi funkční, dlouhodobě udržitelný a výhodný pro všechny strany.“

Zájem roste, obchody přibývají

Retail parky patřící do skupiny CPI Property Group jsou momentálně v České republice i na Slovensku plně obsazeny. Poslední volná jednotka se pronajala tento týden ve Vranově nad Topľou značce domácích potřeb Banquet. „Jedná se o vůbec první spolupráci naší skupiny s touto značkou. Nová prodejna by měla otevřít již v únoru,“ říká asset manažer Róbert Dikan. Největší počet prodejen v portfoliu retail parků CPI Property Group provozují značky Kik (19), dm (18), Takko (16), Deichmann (14) a Sportisimo (14).

Autor: oka

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.