„Rocky je nejenom důvěrně známá postava, se kterou se ztotožňují již dvě generace. Nás inspiroval jeho příběh cesty za vítězstvím. V naší hře Loto ale není jen jeden vítěz, u nás se vyhrává šestkrát častěji než u konkurence a právě myšlenku mnoha výherců v kampani dramatizujeme.
V příběhu Rockyho jsme našli řadu paralel – je to příběh boje Davida, který vyzve na souboj Goliáše - a Loterie Fortuna se chce v roli Davida ucházet o přízeň hráčů na českém loterijním trhu,“ uvedla Lenka Janouchová, marketingová ředitelka Fortuna Loterie.
Kromě televizního spotu nasadí Fortuna také rozsáhlou kampaň na Loto v tisku, venkovních médiích a několík spotů s Rockym poběží také v rádiu. Celkové letošní marketingové investice dosáhnou pěti milionů eur (120,5 milionů korun), kampaň poběží do konce roku.
Televizní spot se natáčel od 12. do 14. srpna v sedmi lokacích v Praze a Středních Čechách a objeví se v něm ty nejznámější filmové scény z Rockyho vítězného běhu městem, ovšem v českém kontextu. Rocky a postupně rostoucí dav výherců proběhnou areálem bývalých hutí Poldi Kladno, pražskou ulicí v Kotcích a pod Hlávkovým mostem, zatrénují si i v tělocvičně. Nechybí ani kultovní scéna boxerského tréninku v mrazáku, v českém podání se ovšem boxuje do vepřových půlek, zatímco v původním filmu šlo o půlky hovězí.
Další záběry se točily v holešovickém přístavu, finální scéna na letenských schodech a u metronomu. Spot, ve kterém si zahrálo také okolo stovky komparsistů a také zaměstnanců Loterie Fortuna je z dílny reklamní agentury Kaspen/Jung von Matt a režisérem je Tomáš Mašín.