Slevové akce nově. V Teplicích otestovali novou technologii nakupování

Teplická nákupní galerie

Teplická nákupní galerie Zdroj: atelier8000

Centrum Chodov v Praze 11.
Centrum Chodov v Praze 11.
3
Fotogalerie

Vývojáři společností ePurse a Aruba otestovali v Teplicích první mobilní lokalizační službu, která maloobchodníkům nabízí konkrétní informace o jejich klientech. Tato data pak využijí k personifikované nabídce produktů. 

Nákupní centrum Galerie Teplice se rozhodlo využít platformu kombinující lokalizační služby s Wi-Fi. Jedná se o první řešení svého druhu v Česku. Platformu již k lákání koupěchtivých zákazníků využívá řetězec Dm-drogerie markt.

„Využití mobilních lokalizačních služeb nám umožní lépe motivovat zákazníky, i když jenom procházejí kolem. Budeme na ně cílit podle aktuálních obchodních kampaní. Vidíme v této platformě potenciál a očekávaným efektem je větší loajalita zákazníků,” řekl Jiří Peroutka, manažer komunikace Dm-drogerie markt Česká republika. 

Kamenné obchody tak po věrnostních kartičkách přecházejí do další technologické úrovně. Pomocí aplikace se chtějí bránit invazi internetového obchodu. „V době, kdy tradiční obchody musí hledat způsob, jak zůstat konkurenceschopnými, nám toto řešení nabízí zcela nový přístup, jak se přiblížit zákazníkům,” říká ředitel Galerie Teplice Jan Růžička.

„Dnešní spotřebitelé považují mobilní konektivitu za standard a my můžeme konečně nabídnout ucelené služby využívající právě tyto technologie,“ dodal Pavel Vrtiška, šéf datové analýzy ve společnosti ePurse.